dinsdag 8 september 2015



Vrijdag 4 September.


Nee en dat klopt,vroeg wakker, koffie, zwembad, eten en drinken,en verder eigenlijk niets.

In de avond lopen we nog eens naar het dorpje.
Onderweg komen we bomen met granaatappels tegen, hier kun je ook overal granaatappel-sapjes kopen, ik heb het niet op, maar schijnt ook nog erg gezond te zijn, en aangezien, ik altijd roep das te gezond voor me, heb ik het ook maar niet genomen! whahahah.





In het dorp moet je dus ook niet komen in de achteraf straatjes, het is vies en stinkt en een grote bende.


En oja we zien ook nog een fietsenmaker!!!
Ziet er ook allemaal prima uit, zou daar echt mijn fiets brengen om te repareren hiihi.


Er zijn ook veel zwerfhonden en katten, nu schijnt het zo te zijn,dat er wel voor ze gezorgd wordt,en dat ze eten krijgen.
Als honden gesteriliseerd zijn of gecastreerd, krijgen ze een plaatje in hun oor geschoten,zoals bij ons de koeien in hun oor hebben.


Alle honden en katten zijn echt lief,het speelt allemaal met en door elkaar.


We stiefelen weer terug naar app, Theo kijkt even op BVN tv, ik maak een bakkie koffie en we gaan weer genieten, van een mooie avond!


Morgen onze laatste volle dag!


1 opmerking: