maandag 7 september 2015



Zondag 30 Augustus.



Wat heb ik beroerd geslapen vannacht,ik ben gebroken door dat &*^% matras,en denk stiekem heb nog wat nachten te gaan.

Uiteindelijk staan we om 7.30 uur op.
Ik maak de gebruikelijk bak koffie,we tutten wat en daarna naar het ontbijt.

We liggen lekker op tijd bij het zwembad,wat een rot leven he?!
En dat liggen duurt maar even want binnen no-time lig ik weer in het water.

Het is om deze tijd al erg warm.


En zo houden we het wel vol.

We hebben besloten om mee te gaan met de moonlight cruise.
Er gaan verschillende koppels van het complex mee.Vanavond om 18.30 uur ligt er een boot klaar en kunnen we gaan.


Het is een gezellige club, de boot komt en we kunnen gaan.


We gaan varen door de Delta,het is erg mooi.








Links op de foto is Yavuz,zo'n ontzettende sympathieke kerel.

Midden op het meer stopt de boot en kun je van de boot springen, om te gaan zwemmen, nu dat is niets voor mij.
De jeugd die mee was vonden het geweldig.











Dan varen we verder en gaan richting modderbaden, zwavelbaden,het was de bedoeling dat ook wij mee zouden doen, maar toen ik zag het het eruit zag, hoefde ik niet meer.De foto's spreken voor zich!







Daar sta je dan in een betonnen bak, waar iedereen in springt,enne eerlijk gezegd vonden wij dit niet erg fris.
Zo ook de zwavelbaden,een grote bak, waar iedereen dan in duikt, hmm nee laat maar!

Wij zijn daar op het terras wat gedronken en een ijsje gegeten.
Om 21.15 uur moest iedereen weer bij de boot zijn,waar ze dan een bbq zouden krijgen,de foto's zijn niet zo goed gelukt, maar ik plaats ze toch maar.













We krijgen allemaal een bordje eten en we gaan dan weer verder varen.

Dan wordt er in het donker weer gestopt midden op het meer,volle maan.Het is prachtig.










We liggen 45 min stil op het meer, en eigenlijk vragen we ons af waarom dat dat zolang moet duren?
Onze buurman vraagt of er Turkse muziek opgezet kan worden, want ja je bent in Turkije en daar hoort Turkse muziek bij.Of iedereen daaaar blij mee was?
Weleens turkse muziek gehoord?
Nou niet om aan te horen verschrikkelijk zeg!
Dus onze andere buurvrouw zei al, sjee zeg, als je nog niet depressief zou zijn, zou je het worden.
We wilden allemaal terug  naar app, want om nu 45 min voor jan ...... zo op het meer te hangen zagen we het nut niet van in.
Whiehooooo, we gaan weer.
Uiteindelijk om ongeveer 23.00 uur weer terug bij app.

Om 23.30 uur gaan slapen.
Was toch weer een heerlijke gezellige dag!




1 opmerking: